eduroam bağlantılarımızın güvenliğini sağlayan TLS sertifikasının süresi 21.04.2025 tarihi itibariyle dolacağından sertifikalar değiştirilmiştir.
Bağlantıda sorun yaşayan kullanıcılarımızın geteduroam uygulaması üzerinden tekrardan bağlantı yapmaları gerekmektedir.
Notlar:
1. Eğer tekrar bağlantı yapmanıza rağmen hata alıyorsanız, cihazınızın kablosuz ağ(Wifi) ayarlarındanki bilinen ağlar kısmından eduroam ağını unutup tekrar deneyiniz.
2. Kurum personeli iseniz kullanıcı adınızı kullaniciadniz@aku.edu.tr formatında, öğrenci iseniz kullaniciadiniz@usr.aku.edu.tr formatında yazdığınızdan emin olunuz.
3. Parolanızı doğru yazdığınızdan emin olunuz. Parolanızdan emin değilseniz personel iseniz; https://bys.aku.edu.tr adresine giriş yaparak Kişisel Linkler > Eposta Şifre ekranından parolanızı güncelleyiniz. Öğrenci iseniz https://usrpostakayit.aku.edu.tr adresine e-devlet parolanız ile giriş yaparak parolanızı güncelleyiniz.
4. Bağlantı ile alakalı ayrıntılı bilgi için: https://eduroam.aku.edu.tr/
IOS işletim sistemli Mobil Cihazların Bağlantı dosyaları için tıklayınız
MACOS işletim sistemli Mobil Cihazların Bağlantı dosyaları için tıklayınız
ANDROİD işletim sistemli Mobil Cihazların Bağlantı dosyaları için tıklayınız